Egyre többen intézik kéményseprési ügyeiket az interneten keresztül
2018.01.20A kéményseprőipari honlap online ügyintézési felületét egyre többen veszik igénybe, hiszen az elektronikus időpontfoglalás amellett, hogy kényelmesebb, gyorsabb, a hibalehetőséget is csökkenti.
Nyolc hónapja működik kéményseprőipari tevékenység honlapjának (a kemenysepres.katasztrofavedelem.hu ) online ügyfélszolgálati modulja, amelyen keresztül minden megrendelést és időpont-egyeztetést le lehet bonyolítani. Ez év elejétől az egylakásos ingatlanok tulajdonosai is ezen a felületen kérhetnek időpontot a kéményseprők nyújtotta szolgáltatás igénybevételéhez – olvasható a Heves Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság honlapján.
A modul segítségével három olyan munkanapot lehet rögzíteni, amikor biztosan otthon tud tartózkodni az ingatlan tulajdonosa és fogadja a kéményseprőt. Azok az ügyfelek, akik az online felületet igénybe veszik, nemcsak a telefonálástól kímélik meg magukat, hanem problémájuk azonnal a munkaszervezőhöz is kerül, így a megoldás gyorsabb és mindkét fél számára gördülékenyebb.
Az elmúlt két hétben országosan tovább emelkedett az online ügyintézők száma.
Miközben 2017-ben átlagosan minden ötödik időpontfoglalás és megrendelés történt a virtuális térben, január első két hetében az ügyfélszolgálatra beérkezett jelzések harmada közvetlenül a honlapról futott be. Ezek az emberek már a központ kihagyásával, közvetlenül a megyei ellátási csoportokkal kommunikáltak.
Az egylakásos ingatlan tulajdonosok ne hanyagolják el a kéményeik tisztítását, hiszen ezzel sokat tehetnek a saját biztonságuk érdekében.