Tovább tartanak nyitva a kormányablakok
2018.04.05Meghosszabbított nyitvatartási idővel fogadják a Heves megyei kormányablakok az ügyfeleket. Az ügyeleti időben kizárólag a szavazáshoz szükséges okmányokkal kapcsolatban biztosítanak ügyintézési lehetőséget.
Ebben az időszakban lakcímigazolvány pótlására vagy cseréjére, ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására, magánútlevél kiállítása iránti kérelem benyújtására, illetve a már elkészült okmányok átvételére lesz lehetőség. (Kivéve április 6-án, pénteken a normál nyitvatartási időben.) A kormányablakok április 6-án pénteken, április 7-én szombaton és április 8-án vasárnap egyaránt 7.00 órától 19.00 óráig fogadják az ügyfeleket. Azok a választópolgárok nem voksolhatnak, akik nem rendelkeznek érvényes iratokkal.
A választópolgár személyazonosságának igazolására alkalmas érvényes okmányok:
– személyazonosító igazolvány,
– ideiglenes személyazonosító igazolvány,
– útlevél,
– kártya formátumú vezetői engedély.
A választópolgár lakcímét vagy személyi azonosítóját igazolhatja:
– a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal (lakcímigazolvánnyal),
– régi, az adatokat tartalmazó könyv formátumú személyazonosító igazolvánnyal,
– lakcím bejelentéséről szóló átvételi elismervénnyel (lakcímjelentő lap része).